SUNGAI ESTATE CAHAYA MUDA


lubuk kelah sungai sungkai..

9 komen tak kire kaki pancing:

BUJANG SUSAH said... Reply To This Comment

tpt mcm ni pun ada kelah ker... kat mana ni.. nak ikut mancin leh... huhuhu.. seumur hidup x pernah dapat mancin kelah. tiap2 hari dok mancin puyu jerk.. sampai naik pupus dah puyu kat melaka ni... huhuhu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nie sg sungkai, anak sg dari sg pahang, tu la punca ade nye ikan kelah nie... tpi pun da kurang penghuni2 nye.. manusia pemusnah byk, maim ltrek.. hanu pye org hehe...

Afzainizam said... Reply To This Comment

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

baincardin said... Reply To This Comment

Selamat Menyambut Aidiladha!!!~ ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

slmat hari raya semua..hehe..

Afzainizam said... Reply To This Comment

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Selamat Menyambut Aidil adha
Selamat menunaikan ibadah korban
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Sekali lagi kami ingin mengucapkan ribuan terimakasih atas kesudian pada anda menjadi follower kami thanks... kami baca blog anda ade banyak manfaat yang kami dapat ..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

afzainizam: trima kasih juga kerana sudi mngunjung dan sudi mjdi follower:)

E.d.Y said... Reply To This Comment

dah lama xmancing...rindunya

selamat hari raya AIDILADHA...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

trima kasih sudi sggah, +folow.. salam aidiladha gak")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...