PENGHARGAAN BUAT SAHABAT


assalamualaikum..



pinjam sat gambar ni KID no....hihi





wahh terharu renjer bile tadi KID datang dan bagi tau ade PENGHARGAAN BUAT RENJER sebab jadi folower KID yang ke 500..walaupun KID baru akif semula blogging dlm dua bulan ni tapi dah berjaya capai folower seramai tu..
TAHNIAH KID!!!


renjer pun masih hijau dlm arena blogging ni..
macam renjer ni selalunye kalo ade ape2 yg memerlukan tunjuk ajar,
memang pada CIK ANAMIZU lah yang renjer pegi serbu..nasib baikla die sudi tolong..hihi



TERIMA KASIH PADA SEMUA SAHABAT RENJER SUNGAI!!!
korang mmg terbaiklah!!

2 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

uhuk3 terase mcm nama ku disebut disitu..ngeh3

renjerkabloi said... Reply To This Comment

hehehe sifu la katekan hikhik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...