MAJALAH RENJER SUNGAI???

assalamualaikum......


huh menarik pulak rase tgk gambar cam gini..kalau nak tahu inilah muke surat depan majalah kembara kail..banyak info yang boleh kite dapat didalam majalah ini..konfem banyak info!! untuk kaki pancing jela kan.. hehe..takkan la nak cari kasut baru pun korang nak cari dalam majalah nie pulak memang takkan jumpe la kot...huhu..


.

nak tengok contoh isinye??? memang berkenaan ikan la..mesin pancing terbaru,lubuk terbaik dalam malaysia.. kail ciptaan terbaru,tips-tips memancing...ha bende2 mcm gitulah yang banyak..

korang nak dapat hadiah dari majalah nie pun boleh..hah! tak caye!?? betul..tpi kena lah beli majalah nie dulu,sebabnye untuk dapatkan hadiah kenalah join kuiz dalam majalah ni..mane ade hadiah datang tanpa perlu buat ape2 beb...hehe..

alamak..dah macam promosi pulak...eh mmg nak promote pun..tapi renjer takde dapat ape2 komisen pun ok..

kalau la satu hari nanti kan, renjer dapat terbitkan majalah yang macam nie huh knfem bes!!

RENJERSUNGAI

EDISI JANUARI perhh!! masyuk!!huhu..

nota kaki pancing : ade sape2 nak tolong renjer terbitkan majalah RENJER SUNGAI tak???????

6 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhh3 MAJALAH RENJER SUNGAI ek??
insyaallah satu hari nanti..hihi

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu:hehe..insyaalah! mmg harap sgt2 tu huhu...

mykhalis said... Reply To This Comment

berminat tengok orang memancing..tapi tak kesempatan..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

mykhalis: tak pe nti boleh je cube2.. byk mase lagi hehe..:)

ientan said... Reply To This Comment

salam....boleh saya tahu.di mana saya boleh dapatkan majalah2 pancing seperti kembara kail?

renjerkabloi said... Reply To This Comment

ientan : majalah kembara kail ni biasenye ade je kat kdai2 buku..tapi renjer xpasti la ade lagi ke xkluaran die sekarang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...