sepetang di pusat jalur lebar

assalamualaikum...





-singboard ke pintu masuk kampung halaman renjer-






petang yang hangat...dapat cendol pulut gile bes nih..arhhhh!!!
apehal plak la jadi cmni ni..
hujan pun dah turun,perut pun dah lapar.
so ape2 hal sebelum terus hapdet entry,kita makan dulu!!!

*JANGAN JADI MCM SORANG WARGA CHINA YANG MATI SEBAB HADAP KOMPUTER



----------------------------------------------------------------------


erkkkkk alhamdulillah..kenyang dah..
baru la otak pun lancar je berfikir..
kalo tak,naik pecah kepala dok pikir ape bende la nak buat..
so kali ni dengan penuh semangatnye renjer nak share satu bende lah..
dulu sebelum kenal dunia blogging ni,malu wooo..
maklumla kan..
bile org ckp psl blog je,kite haram satu bende pun tak paham kan?
eleh xyah nak malu la weii..
korang pun mcm renjer gak kan dolu2 mase mule2 kan?kan?
tapi lepas datang je aura keinginan nak buat blog,perrhhh!!!
zuupppp bedesup terus p cari tok guru!! hahaha

so kat sini lah bermulanya langkah pertama renjer untuk mengenali dunia blogging..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
-PUSAT JALUR LEBAR KOMUNITI FELDA GUNUNG BESOUT 2-


mase gambar ni diambil,pagi2 bute lagi dalam pukul 9 lebih..sebab tu mcm sunyi sepi je..kalau waktu puncak...sendiri mau ingatlah tahap keramaiannye kat sini..selipar pun penuh depan pintu!!!
takpelah,kalau ramai yang datang untuk nak dapatkan ilmu,alhamdulillah..
sama2 timba ilmu ape yang patut kan..
ok sambung balik kisah renjer tadi..
kat sini lah tempat renjer menuntut ilmu psl cara-cara nak blogging...
staff die fuhhhhh wa cakap lu!!!
dua orang gugurl yang kiut miut...
baik hati + peramah + tak kedekut ilmu pulak tu..
pendek kata,memang sesuailah pada mak2 yang nak buat menantu...ceyyyyy!!!!
dan PUSAT JALUR LEBAR(PJK) ni jugak sebenarnye satu inisiatif kerajaan utk bantu penduduk luar bandar dalam mengurangkan jurang digital...
dan pada renjer,memang terbukti BERKURANGLAH jurang digital tu..
dengan wujudnya PJK ni dalam kampung halaman renjer,ramai anak2 + warga felda ni dapat manfaat..
tapi tu lah orang kite ni kan,kalau yang buruk kemain cepat je nampaknye..
kalo yang bab BAIK tu buat x nampak je...
tapi takpelah,renjer sentiasa menyokong kewujudan PUSAT JALUR LEBAR ni..
maklumle staff-staff nye pun kiut-kiut kan...hahahaha



nota kaki pancing : sambil memancing ilmu,jangan lupe pada tok guru..keh3

2 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhh3 kemain lagi ye ngorat staff kiut-kiut...hehehe

renjerkabloi said... Reply To This Comment

tu tok guru da hehe...ilmu nie sume datang dari dorang la hehehe.. trime kasih..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...