PESTA MEMANCING SUNGAI BERNAM SEMPENA CUTI TAHUN BARU CINA.

Assalamualaikum...

trip kali ini agak kecewa turun ke sungai bernam.. renjer turun bersama kenalan rakan blogger ATOK MODEN dan ARMAN CHIOR.. seawal jam 9.00am renjer sampai di lubuk yang sudah di rancang untuk menduga si patin dan si kelabau..


ha kalau korang nak kenal ini la rakan blogger si atok moden.. ikat perambut dulu sblm beraksi hehe..
arman chior..tunggu mangsa ke die yang dah jadi mangsa hehehe..

tengok tu semua cari hasil masing-masing sampai lupa yang di atas tu mahu turun.. tegar2!!
ramai yang turut serta turun ke lubuk nie..sampaikan tak de ruang untuk renjer beraksi huhu.. akhirnye misi gagal... tu la orang kate kalau dah tak ade rezeki hehe.. tambah pulak langit pun da gelap lain macam je...(nie la kot orang kate kalau pergi mcing tak dapat restu hik3...)

4 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

subhanallah indahnya pemandangan ciptaan ALLAH (=_=)

*ha tula org slalu ckp RESTU tu penting..lain kali make sure org rumah bg restu dlu baru pegi ye renjer..hihi

recent post : |kenal mohsen namjoo???|

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu: tu la hehe.. tak pe tak pe lain kaliu kene pujuk betul2 baru g mcing hehe...

Mohamad Arif Affendy said... Reply To This Comment

http://memangkhilafku.blogspot.com/

JOM FOLLOW2 YER :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

mohamad arif: mesti folow..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...