RENJERSUNGAI , BERBUKA




ASSALAMMUALAIKUM




-juadah berbuka-
|
|
|


Salam ramadhan...Aktiviti renjer di bulan ramadhan..sesekali berbuka beramai-ramai memang seronok..hihi...bufet ramadhan dekat trolak resort..pilih la hidangan ape yang kita nak..renjer pun sampai xtau nak pilih makanan ape hihi..banyak sangat tengok yang sedap-sedap...sape-sape yang nak cube berbuka kat sini boleh la datang ke felda trolak resort nie..siyes cakap sedap-sedap lauk-lauknye..


sesuailah untuk pasangan atau nak bawak family ke berbuka kat sini..
harge pun berpatutan je..layanan die pun bes!!tempat pulak selesa..








nota renjer : sesekali la..kalau selalu boleh koyak poket kih3...




8 komen tak kire kaki pancing:

Adnan Bakar said... Reply To This Comment

Berbuka...apa saja sodap. Ada Ikan Patin masak lomak cili api tak..?

renjerkabloi said... Reply To This Comment

adnan bakar : betul tu hehe..

nak makan ikan patin kena tgu trip lepas raye la hihi...^_^

anamizu said... Reply To This Comment

perhhh!
dah update rupenye!
mana sesi berbuka mkn ikann besar??
kasi uplod la itu entry ;)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu : ade..nanti p.a renjer setle hehe..renjer bz skit skang nie :)

Anonymous said... Reply To This Comment

man: terbaik lahh!! kenyang ar cmtu mcm2 ade :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man : tentu la kenyang hihi :)

madi said... Reply To This Comment

rugi xdpt join :) next ramadan la renjer payung huhu :P

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : payung xde hal hihi.. payung plagi pun renjer ade huhuhu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...