RENJER & HIASRIAS


Assalamualaikum..

-hiasrias-
|
|
HIASRIAS!! ha ape pulak nie?? renjer nak berhias ke??? huhu dahsyat!! ha kalau nak tahu nie la Program Anjuran Pusat JalurLebar Komuniti (PJK) Felda Gunung Besout 2 Sungkai..EXPERT WORKSHOP..mesti nak tahu jugak kan kenape pulak tibe-tibe je renjer terselit dalam program diorang nie, selalunye IKAN je...ilmu sungai la kate kan hehe...tup2 post hiasrias huwaaa~~~ tu pasal la renjer sibuk skit hehe...
|
|
nie pulak Pngurus & P.Pngurus pjk besout 2 cik ida & cik ana diorang nie la yang bertungkus lumus menjayakan program nie..2 minggu diorang prepair tau.. selesai dah pun.. tahniah2!! ha yang tengah tu pulak yang comel cantik tetarik tu..agak2 kenal dak???hehe..namenye Pn. Nurul Azwin Musa.. Pakar Dandanan dan Solekan tu!! die nie la yang duk mekap-mekap artis tu..cantik!! hihi.. die nie dijemput ke program pjk besout 2 nie untuk memberi tunjuk ajar la tentang teknik2 makeup2 yang sesuai untuk ke mjlis2 tertentu..cara2 bertudung dan bermacam2 lagi lah...
|
|
renjer yang terselit kat program nie pun terasa kagum dengan penerangan yang Pn.Nurul Azwin nie berikan..manis sungguh mulut beliau berkata-kata memang kena la dengan orang nya..hehe

bagi renjer bagus jugak program yang macam nie diadakan.. sekurang-kurangnye diorang yang hadir ke program nie ade la jugak dapat pengalaman,pengetahuan & keyakinan..nie pun kire ilmu jugak nie..betul dak??? nti bile dah tahu serba sedikit tentang dandanan & solekan nie baru la boleh nak cube-cube barangan yang berharga sikit..bergaya ala-ala artis gitu!! huhu...
|
|
renjer pun sempat lagi tu bergambar dgn Pn.nurul Azwin nie...skali-skali nak la jugak ade bergambar ngn orang cantik2 cam gini hehe..asyik bergambar ngan ikan je..naik hanyir dah badan!!kih3..last sekali ha...nak tahu kenape renjer boleh terselit kat program nie~~~tadaaa!! Renjer la yang jadi cameraman untuk program diorang nie...huhu selesai!!!!

nota renjer: kalau ade yang nak gunakan hikmat Dandanan & solekan Pn.Nurul Azwin nie bolehla ke Butik beliau yang terletak di Kuala Lumpur..
ataupun lawat je di www.seindahwajah.com

6 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhhh memang berhiaslah wajah2 member2 renjer pasni..hihi

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu: ka3..:) tak pandai pun..

man said... Reply To This Comment

hui!! serba boleh!! dasyat renjer hehe....

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man: keje je man, sambil2 bljar jer.. :)

anamizu said... Reply To This Comment

boleh buat job jd cameraman nih!! ^^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu: insyallah kalau ade rezeki~~:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...