RINDUNYE KAT SUNGAI


assalamualaikum..


-menung-
|
|
blurrrr!!!! rindunye renjer kat sungai..dah lame tak turun,cuaca pun tak menentu sekarang nie.. arhhh!! keje pulak dah bertimbun huhu..kadang2 terase susah jugak jadi kaki pancing macam renjer nie, ape taknye,tengah banyak keje pun kepale asyik teringat nak lepak kat tepi sungai je..nak menung tunggu mangsa dari dalam sungai tu hehe..kalau orang yang tak minat tentu2 dah akan cakap buang mase je kan kan kan!??

tapi bagi renjer kat sungai la tempat yang sangat sesuai nak lepaskan tekanan harian..cuaca yang sejuk,riuh rendah penghuni sungai perhhh! lege je rase...tambah pulak pancing yang di labuh mengena huhu lagi la terase lege+puas!

|
|
bile dapat pergi mancing&lepak kat sungai macam nie ,terase sangat2 legenye...kalau tak,selagi tu la duk serabut je kepale nie huhu..apela ubatnye ye kalau nak kurangkan sikit hobi cam renjer nie...kalau kawen agaknye boleh selesai kot?? kot kot??? kot la kan kah3...

nota renjer : nak cari penyelesaian nie..tulunnnn....


10 komen tak kire kaki pancing:

kelibat said... Reply To This Comment

rindu rindu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

kelibat :rindu sungai huhu

man said... Reply To This Comment

ala redah je..orang dah kawen pun banyak je lagi yang gile mancing huhu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man : redah!! gile huhuhu...

Syuxer said... Reply To This Comment

saya x pandai memancing tapi suka tengok orang memancing..:)..anyway..saya follow blog bro..ada masa singgahla blog kita ni ye..

http://syuxermelankolia.blogspot.com/

PJK Besout 2 said... Reply To This Comment

wahh3 kemain rindu lg incik renjer pd sungai ye..hihi

renjerkabloi said... Reply To This Comment

syuxer : trima kasih sudi sggh n follow..nti renjer terjah!! jom berjinak jinak hobi mcm renjer bes!! huhuu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

pjk b2: rindu sangat2 huhu.. sampai demam hak3..

Obat Sakit 2011 said... Reply To This Comment

rindu main di sungai

renjerkabloi said... Reply To This Comment

obat sakit 2011 : renjer pun rindu berkemah di tpi sungai~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...