CUTI 1MALAYSIA..MAKAN DAN MAKAN~~




ASSALAMMUALAIKUM



-masak pedas-
|

Sempena cuti satu malaysia!!! makan makan dan makan hehehe....juadah terbaik dari kdai wan tomyam..2ekor ikan lampam bersaiz mega dan juga seekor ikan haruan yang renjer sediakan... kali ni menu pilihan rakan-rakan renjer masak pedas ikan lampam dan sup ikan haruan..huh terbaik!! ^_^


ikan lampam ni renjer dapat hasil dari trip ke sungai bernam hari rabu 14.09.11 tadi.. 21 ekor renjer daratkan hehe..besar-besar ikannye..xsempat nak upload lagi....selebihnya gambar-gambar ikan haruan..hasil buruan renjer ke estate soong seng....minggu ni walaupun cuaca kurang baik tapi hasil renjer tetap terbaik! alhamdulilah...



jom makan ^_^



nota renjer : penat memancing sampai xsempat nak update~~




8 komen tak kire kaki pancing:

nick dot anis said... Reply To This Comment

sedapnyee..lapa ni:-)

sangkakelubi said... Reply To This Comment

besornye ikn lampam nie..dulu penah jgk mncg ikn lmpam nie..tapi x penah mkn lg..keh3..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nick dot anis : lapa?? jom makan!! ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

sangkakelubi : nanti kalau dapat lagi jangan xcuba makan tau.. ikan lampam ni sedap! ^_^

madi said... Reply To This Comment

weehuuu~~~ makan sesaje..banyak tu 21ekor??? xjual ke???

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : jual dah separuh.. yang lain renjer wat makan ngan member2 je :)

Sollehudin Sapari said... Reply To This Comment

wah, bsrnya ikan lampam..slalu dpt kcik je..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

sollehudin sapari : ikan lampam ni nk dapat yang besar tgu air dalam je snang nk dapat... tu pun tgok umpan gak la.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...