MAKAN MAKAN DAN MAKAN LAGI...





ASSALAMMUALAIKUM






Siang pergi mengail malam je makan hasil yang berjaya di daratkan.. puas + kenyang.. hehe.. borak-borak pasal mengail..cerite pasal lubuk-lubuk terbaru..segala suka duka di kongsi bersama..tu la kami team renjersungai...orang lain sibuk hal pasal dunia, kami tak..mancing memancing dan memancing hehehe...tak ganggu orang lain, habis kuat pun, kutuk member-member yang turun mengail tak dapat hasil kih3....


"ape crite bro renjer???
"air sungai kaler teh susu derr"




hidangan kami malam tu ikan bujuk 3 rasa dan sup ikan haruan..semua hidangan tu terbaik dari kedai wan tomyam... kali ni yang sponsor ikan adalah member renjer sendiri.. diorang yang turun cari ikan tu..

renjer ke sungai je..test umpan baru..tapi umpan baru tu belum cukup matang lagi.. tambah pulak air betul-betul dah keruh.. lepak makan angin jela..macam bangau orang kate.. menung je tunggu ikan huhuhu...biase la tu..kadang-kadang takde rezeki ^_^



hirup sup dulu...slurrrppp!!!




nota renjer : agak-agak ade yang bosan ke asyik cerita pasal ikan je??



20 komen tak kire kaki pancing:

n0n0n said... Reply To This Comment

perghhh...sedap tul...xpenah bosan tgk blog ni....keep it up la renjer....

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nonon : tq2.. nti renjer blnje mkn ikan sungai hehe ^_^

madi said... Reply To This Comment

lain orang lain hobi renjer.. ini pun kire ilmu jugak :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : btul tu ^_^ ilmu alam sungai hehehe...

Miss A said... Reply To This Comment

ikan bujuk tu ikan ape ye? x pernah dgr la pulak hehe.. tp gambar sup tu serius buat lapar mlm2 ni hoho

sangkakelubi said... Reply To This Comment

ikan bujuk tu adik beradik ikan toman kn renjer?ke cmne?

anamizu said... Reply To This Comment

aaaaa laparrrr T__T









cik ana.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

sangkakelubi : tabiat ikan tu je berbeza..bentuk rupa hampir sama tpi berbeza corak badan.. isi pulak..ikan bujuk sedap.toman isi tawar..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : lapar ye?? esok2 renjer blnje tau :) nti renjer tempah meja kt kdai wan tomyam tu.. kita mkn besar lagi! ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

miss A : nak tgok rupa ikan bujuk tu cer klik level bujuk kat tepi tu :) seyes mmg sedap ikan tu wat sup ^_^

Fatin Mraz said... Reply To This Comment

salam..
jawapan utk soklan di atas.. rasenya x bosan,
saya singgah sini sbb nak bace ttg pancing ikan... hee~

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fatin mraz : w,salam.. trima kasih sudi sggah.. ilmu yang berguna kita kongsi bersama ^_^

madi said... Reply To This Comment

update le trip terbaru tu renjer :) tguuu nie :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : malam ni xdan la rasenye.. letih sangat ni ^_^ tau je ye ade hasil terbaru ^_^

abah khalisha said... Reply To This Comment

Mana ikan??mana ikan..tkade pun..ikan..mana ikan??ikan...ikan...bp banyak ikan dah?

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abah khalisha : ikan semua dah jadi lauk hehe... xsempat lg nak update.. gambar pun xdan nak blutot :)

mama rifQy said... Reply To This Comment

pergh!!!! nampak sgt sodap gileee laaaa

renjerkabloi said... Reply To This Comment

mama rifqy : memang sangat2 sedap ^_^

merahitujambu said... Reply To This Comment

sedapnyaaaaa

renjerkabloi said... Reply To This Comment

merahitujambu : jemput la makan hehe...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...