ade yang tak puas hati



opps! this link appears to be broken..
ke tu tajuk entry ko???
KECUT takyah bunyi la weh!





ade yang tak puas hati dengan RENJER rupenye.. tak tahulah plak RENJER SUNGAI ni ade buat MAKHLUK mana-mana terasa.. maaflah pada yang mungkin terasa.. mungkin ada yang bertanya tentang umpan atau teknik memancing atau apa sahaja yang mungkin renjer terlepas pandang.. ungkapan MAAF saje yang mampu renjer ungkapkan.. selagi namanye manusia, memang tak mungkin lah nak puaskan hati semua pihak.. cuma, tak perlu lah nak jadi KECUT TELOR kalo bahasa kasarnye.. sendiri buat, sendiri tanggung.. kalo lu berani, face to face la bro..










nota renjer : bukan sombong..bukan xnak layan..badan terlalu penat balik memancing..demam pun belum betul2 ok lagi ni.. bukan senang nak perah otak kalau tengah serabut.. bukan ko ade bayar pon yg ko nak pakse2..

22 komen tak kire kaki pancing:

aniszhasniza said... Reply To This Comment

awk nie jgn nak gud-gud jer hahahah...bak mai ikan bakaq sekor hahahahaha

renjerkabloi said... Reply To This Comment

aniaz : siap!! meh ambik ni anis hehe..

Fatin Mraz said... Reply To This Comment

err.. sabar renjer.. sabar dalam memancing.. sabar juge berblogging nih.

p/s: biasa lah tu.. kita takkan mampu nak puaskan hati semua orang..

wida said... Reply To This Comment

hehehe..macam2 lah.ada jugak yg tak puas kat renjer ni yer

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fatin Mraz : renjer mmg seorang yg penyabar.. kaki mcing mmg kena sabar hehe :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

wida : tu la hi.. ade jugak ropenye :)

madi said... Reply To This Comment

alamak terkejut bace..sound tepat ni hehe...die pun nak tunjuk hebat la tu renjer kah3..

jgn risau renjer kami masih lagi setia ngn renjersungai :) info terbaik ilmu di kongsi bersama:)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : tq abang man ^_^ berkongsi ilmu bukan nak tunjuk hebat betul dak..

sangkakelubi said... Reply To This Comment

org nie mcm2 jenis ade...layan kan je diorg tu..dah dia jnis bacul ape nk buat..hahaha...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

sangkakelubi : btul tu..lynkan je..hahaha

abah khalisha said... Reply To This Comment

Lu memang terbaik renjer..kalau tak xkan leh naikkan byk ikan..heehhe..abah selalu gak nek kan ikan tapi kena g pasar selayang dl..hehehe

anamizu said... Reply To This Comment

KECUT TELOR le tu~ hahaha
mmg style la bro renjer sound direct je! hamek.padan muke org gitu.hahaha




cik ana.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abah khalisha : terbaik ke hehe :) kadang2 tu xde rezeki jugak.. tapi pngalaman pasal ikan sg mmg luas hehe...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : hahaha.. ko yang ajar aku camtu huhu :)

n0n0n said... Reply To This Comment

biarkan la org tu renjer oi....sy pn xdpt ikan kadang takde nk jeles ngan org lain...dh rezeki kn?xbaik ada hasad dengki ni...btw renjer takmau turun sungai petani ka?batu lintang ada chalet mancing tgh sungai...leh r sy menuntut ilmu dgn renjer nanti...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nonon : wah menarik tu.. dulu pernah kerja kt sane..duk sg,cop.. slalu g sg kerian ngn sg kuala ketil.. byk ikan lampam kt sg tu :) ade mase nti mmg nak turun sane.. lme xmlawat mber2 kedah :)

mama rifQy said... Reply To This Comment

oh ade yang tak puas hati la kot..hehehee..jeles kee..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

mama rifqy : lebih kurang mcm tu la kot hehehe... spesis dalam gambut hahaha :P

hakimhashim said... Reply To This Comment

adoi ade jugak orang macam ni..haha..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

hakimhashim : orang memang banyak jejis kim haha...

ingat lagi dak ikan krandang tadi tu huhu :) benang pun putus hahaha... ajai gak untung stand tercucuk #### huwahuwa~~~

Abe Din said... Reply To This Comment

Salam Renjer, Abe Din pun kena juge kat blog sotong. Ayat same, tarikh same.. jam je lain 6.32am. Die guna nama samaran "Cikgu S". Macam orang same je..link yg dia bagi : http://www.jomrileks.com/malaysiakini-malaysianinsider-1malaysia-ziarah/ die nak main2 kot.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abe din : ape yg die xpuas ati tah..kite bkn pernah kacau die pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...