bila renjer berfutsal




ASSALAMMUALAIKUM..




Alhamdulilah selesai sudah pertandingan futsal anjuran persatuan generasi 83 yang diadakan di dewan futsal felda gunung besout.. renjer juga adalah salah sorang ahli yang terlibat dalam menjayakan pertandingan futsal ini..



terima kasih pada semua yang terlibat menjayakan pertandingan futsal ni.. tak lupa jugak jutaan terima kasih buat YB Dato Khusairi di atas sumbangan berserta hadiah hamper dan juga sudi mencuri sedikit masa untuk sama-sama turun padang ke pertandingan futsal kali ini.. renjer terpaksa gantung pancing untuk satu hari sampai setel pertandingan nih.. sipbek dah setel.. hehe





nota renjer : dah boleh kembali ke sungai..yeyyyyyyy!!!

8 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhh! dah setel ek??
dah hanyut ke sungai lettew =P




cik ana

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu : dah turun pun..pnat je dapat :P air sungai keruh...

madi said... Reply To This Comment

ha ape lagi jom la turun hehe... tapi hujan2 ni ok ke air renjer???

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : jom la..bile?? tapi air sungai tak pasti la ok ke dak..

madi said... Reply To This Comment

pasukan mane pegi final haritu?? besout ade wakil ke yang layak???

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : besout 5 ngan bebudak sungkai je..yang menang team budak2 sungkai..

madi said... Reply To This Comment

ho hebat! :) budak sekolah ke team besout 5 tu??

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : budak-budak sekolah je..lincah2 bebudak tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...