BERUMAH DI TEPI SUNGAI





assalammualaikum..




Hoi renjer!!! ko nak mancing ke nak tido??? hahaha jeritan rakan renjer (hafiz).. tu la akibatnye kalau badan tak sihat pun turun ke sungai jugak..sangap nak mengail punye pasal turun jugak la... dah sampai ke sungai, pasang je khemah trus masuk tido..kepala dah berat sesangat...

hasil??? ape pun tak boleh..mancing pun tak dan tahan.. saje nak berumah kat tepi sungai je hik3~~~





nota renjer :demam pun pegi mengail...
jangan tiru aksi ini!!!




17 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

hape daaa renjer :P






cik ana.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : saje majuk huhu tu yang berumah kat sungai :P

xteam said... Reply To This Comment

tu dia... 'kalau kail dah panjang berjengkal-jengkal, renjer berumah di tepi sungai'...

hahaha... terbaeeeekkkk...

xteam said... Reply To This Comment

ha.. 'kalau kail dah panjang berjengkal-jengkal... renjer sampai berumah di tepi sungai'

hahaha... terbaeeekkk...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

xteam : susah renjer nak terangkan kenapa smpai berumah di tepi sungai hehehe.. hanya pemancing tegar yang memahaminya huhuhu...

madi said... Reply To This Comment

btul2 tegar ni hahaha...baik buat rumah btul2 renjer, boleh kami tumpang bermalam hehe..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : ade rezeki nti mmg renjer nk wat rumah kat tepi sg :) baru bes hehe...

DamaVK said... Reply To This Comment

saje nk lepak dgn kengkwn la tu... btoi x?

renjerkabloi said... Reply To This Comment

damaVK : btul tu hehe.. atas permintaan member2.. teman ke port je huhu..pastu tido :)

madi said... Reply To This Comment

buat yang macam kat tasek kyir tu renjer hehehe....

Anak Ulu Cheka said... Reply To This Comment

mcm org merajuk lari rumah je hehehe

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : ade rezeki nti mesti jadi punye huhu ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

A U C : hahaha merajuk pun kih3 ^_^

fiezah91 said... Reply To This Comment

haha.semangat nak mengail tu tinggi sungguh sampai demam pun turun mengail. haha

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fiezah91 : tu la..jangan tiru aksi renjer kih3 ^_^

Cik Lyn said... Reply To This Comment

cett..demam2 pon nk pegi jgk..xlari ikan dikejar kn??ehehehe..sbb ikan berenang2 je...=).hv a good rest~

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik lyn : itu lah ubat deman.. angin sungai..tapi angin pukul 11 malam hahaha~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...