IKAN TERUBUK MASIN SARAWAK





ASSALAMMUALAIKUM..




-ikan terubok-
|


harini renjer belum terjah ke mana-mana lubuk lagi.. belum berkesempatan untuk pergi.. maklumlah sibuk sikit semenjak dua menjak ni.. hehe.. sebelum-sebelum ni, renjer je yang selalu bagi ikan pada kawan-kawan.. kalau trip memancing renjer ada hasil, memang selalu jugak renjer sedekahkan ikan pada kawan-kawan.. tup-tup harini, renjer pulak dapat ole-ole terubuk masin spesel dari sarawak! perhhhhh! tak sangka makkkk nokkk! =P




renjer jugak dapat keychain spesel dari sarawak nih.. bukanlah renjer ke sarawak.. ni semua ole-ole dari cik ida sahabat renjer yang baru-baru ni pergi holiday ke sarawak.. alhamdulillah ingat jugak cik ida kat renjer ye.. hehe.. terima kasih sebab tak lupa belikan souvinear untuk renjer yang tak tau bile la nak dapat fly ke sabah sarawak.. kot-kot ade sahabat kaki pancing nak sponsor renjer ke sana, boleh gak renjer merasa naik kapal terbang.. hehehe

terima kasih ye cik ida ^_^




nota renjer : tak sia-sia renjer gantung pancing 2,3 hari sebab tolong jadi asistant cik ana.. hehe




14 komen tak kire kaki pancing:

syahirooAhmad said... Reply To This Comment

Perghhhh.. 1st time jumpa blog brother ranger. hehe. thanks...

kalau pasal mancing dan ikan.. saya mmg minat gila!

anamizu said... Reply To This Comment

TQ to abg long renjer sbb
sggup gantung pancing 2,3
hari tlg jd asistant gua :P
terbaekla bro! hehe





cik ana

Anak Ulu Cheka said... Reply To This Comment

tak berkenan ikan ni byk tulang hehehe

renjerkabloi said... Reply To This Comment

syahirooahmad : hobi yang sama..boleh kongsi pengalaman kat sini :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : sesekali duk dalam ofis baru cerah sikit kulit huhuhu:P

renjerkabloi said... Reply To This Comment

a u c : ikan yang banyak tulang la isi die sedap :) cume nak makan kene hati2 sikit :)

madi said... Reply To This Comment

ikan terubok kalau bakar pun sedap :)

kat sarawak banyak kot ikan ni sampai boleh jadi ikan masin..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : masak sup pun sedap :P kat sane memang btul2 banyak ikan terubok ni..

nur said... Reply To This Comment

OH TERUBOK MASIN.. TERBAIKKK

fiezah91 said... Reply To This Comment

terubuk memang best! ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nur : terbaikk dan sedap! :P

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fiezah : kena terbang ke sarawak la cari terubok lagi hehe :P

Pencinta Pancing said... Reply To This Comment

kalau ada rezeki dtg sabah jgn lupa bagitau bro. Boleh layan air masin kat sni.hehehe...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

pencinta pancing : wow! menarik tu :P insyallah..

satu hari nanti pasti renjer akan jelajah semua sungai dalam malaysia :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...