AKHIRNYA TERJEBAK KE DUNIA MENJORAN




ASSALAMMUALAIKUM



-port haruan-
|


Dulu hang selalu kata, "woi hampa ni ashik mancing ja..buang masa ja.. baik lepak-lepak lagi baguih! badan pun tak penat"


lepak tu baguih no?? tak buang masa ka?? lepak kat sungai lagi ok rasanya ..untung-untung dapat ikan,betul dak??dari lepak duk kacau anak dara orang lalu lalang..kalau ngorat tu boleh dapat ok la jugak hak3...


la ni,hampa tak p mancing ka??? nak p bgtau awal-awal..aku nak join...

ha baru hang tau..dulu hang kata apa?buang masa kan?? hahaha...la kan..dah pandai p mancing sendiri dah..call ja tanya"hang kat mana??" tu dia aih! dah kat sungai dah...


satu hari tu ko boring tahap gaban kan?? tak de orang nak lepak kan?? so ko ikut la aku try pegi mancing..mase tu aku bawak ko pegi mancing ikan haruan..first turun ko tak dapat ikan..cuma ko asyik terlepas je..bile ikan makan umpan ko..ingat dak??? pastu ko jadi geram..esok ikut lagi..pastu pegi lagi..sampai la ko dah dikira jadi pemancing tegaq macam aku hahahaha.....




akhirnye berjaye jugak renjer menterjebakkan beliau ini..iaitu sahabat ku huhuhu...saje nak bagi ko rasakan sendiri ape yang kami rasa dengan hobi mengail ni hehehe...sekarang ko dah faham kan???




nota renjer : macam mane story korang pulak?? terjebak jugak ke hehe....




14 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

terjebak dgn BLOGGING :P





cik ana

fiezah91 said... Reply To This Comment

hehe. memang kalau memancing ni akan tertagih ke? ekeke. adik2 dulu tak minat memancing, sekali dah memancing nak lagi dan lagi. heran

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : tu dah kira terjebak jugak tu hehe...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fiezah91 ; pemancing tegar tu kire macam ketagih la dah tu hehe.. asal boring je tu la kejenye :P

madi said... Reply To This Comment

tolong jelaskan sape yg trjebakkan aku???

dulu mase mule2 g mncing ngn renjer igt dak?? kolam waknan..first time daratkan ikan rohu 3kg.. mggeletar tangan hahaha.. nak pasang umpan pun dah xboleh :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi ; kenangan mane boleh lupe hahaha.. ok la tu renjer dah bagi ilmu :)

sekarang tangan menggeletar lagi ke hahaha...

madi said... Reply To This Comment

sekarang!?? ha bile2?? hehe..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : ko cakap la bile pun huhu.. :)

madi said... Reply To This Comment

renjer malam selasa ok?? yang lain semua dah on :)

madi said... Reply To This Comment

renjer petang isnin diorang nak suh tunjuk ajar buat perambut, jumpe kat kolam tau :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : selasa petang kite gerak ok :)bgtau kat diorang yang lain...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

jangan lupa bli mata kail saiz 13 tu..perambut 30lb :)

abah khalisha said... Reply To This Comment

cantik tempat ni..mmg btl-btl lubuk ni..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abah khalisha : tempat ni memang banyak ikan haruan.. tapi sekarang dah banjir :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...