RENJER dan JEJAK ASPIRASI BERSAMA YB



ASSALAMMUALAIKUM..


|
Kali nie bukan trip memancing ye hehe..renjer telah terlibat dengan program SERANTA, JEJAK ASPIRASI yang dirasmikan oleh YB Khusairi bin Hj Abd Talib Di Felda Gunung Besout 2 Sungkai Perak... renjer sebagai AJK MBFM FGB2 mengikuti konvoi bersama YB ke rumah-rumah peneroka yang sudah uzur atau dimpa kemalangan untuk memberi sedikit sumbangan..
|
|
gambar kenangan bersama YB dan yang lain-lain dihadapan rumah renjer.. rumah renjer juga turut tersenarai dalam lawatan YB untuk memberi sumbangan ini..

renjer bagi pihak keluarga berterima kasih kepada semua yang sudi memberi sumbangan ini..
|
|
sempat lagi YB bertanyakan khabar..diharap ayah renjer akan pulih seperti biasa...



nota renjer :selesai sudah program nie,
boleh la dah renjer plan trip memancing pulak huhu...

10 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhh dah join VIP skang eh renjer..hihi

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu : berhikmat untuk masarakat hehehe...

man said... Reply To This Comment

huhu semat oh renjer tu huhu..

ahzam said... Reply To This Comment

hebat orang kg aku nie,,rumah aKU ade lawat tak?? hehe^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man : dengan YB kena la smat hehe.. ronda2 bermoto hehe...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

ahzam : hebat2!! huhu..orang tua ko sihat watpe nak lawat hak3..

rumah orang2 tua yang uzur je..:)

hakim al-ikhsan said... Reply To This Comment

MMG TERBAEK!!! UMPAM SAWIT TU..BERPUAKE..HEHEHE..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

hakim al-ikhsan : slh entry ko komen nie huhu..

mmg terbaik kan :)

azia said... Reply To This Comment

huhuhu renjer vip tu huhu..)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

azia : huhuhu... ronda-ronda felda sendiri je..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...