MISI TRIP MEMBURU IKAN KELABAU,PATIN DAN BLIDA



ASSALAMMUALAIKUM



-lokasi trip 9 july-
|

Trip sabtu 9 july ini renjer mungkin akan turun ke lubuk sungai ulu basir nie bersama rakan blogger dari KL ( pancingarateam) lokasi renjer sudah tetapkan.. misi kali nie mungkin akan turun ke lubuk ikan kelabau sungai ulu basir nie..sambil menunggu ikan kelabau ini boleh la sesambil memancing udang galah untuk di jadikan umpan untuk memburu ikan belida untuk malam hari..untuk menduga ikan patin pulak renjer sudah sediakan umpan terbaik renjer hehe..tentu la sawit peram..

lokasi untuk memburu ikan belida pulak renjer sudah intai satu lubuk di sungai bernam..klibat ikan blida dan ikan patin telah memikat renjer untuk turun ke lubuk ini nanti..mungkin kami akan bermalam di lubuk itu.. di harap trip kali ini akan meninggalkan kenangan yang terbaik untuk renjer dan rakan-rakan dari pancing team ara....



nota renjer : trip sudah di tetapkan.. diharap kali ini cuaca ok2 je.. jangan hujan sudah hehe...



14 komen tak kire kaki pancing:

serekkoyan said... Reply To This Comment

ada pemain import.. mantap!

matakail said... Reply To This Comment

terbaikkkkkkkkkkkkkk punya entri.. huhuhu.. xsabo dah xsabo

renjerkabloi said... Reply To This Comment

serekkoyan : import dari ibu negara hihi ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : releks der hehe.. ape2 pun kite tunggu hari dan waktunya..

jangan terlalu berharap sangat nti ape pun tak boleh hahaha~~~~

matakail said... Reply To This Comment

hihih.. saja teruja. malam ni nak kemenyan rod jap..hahaa

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : jangan ko bakor rod udah la hahaha~~~

matakail said... Reply To This Comment

uishh.. balut kain kuning lagi u..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : buat la ape pun rezeki ko nanti dah tertulis hehe.. jgn membangau udah la, nti kang kene bahan je ngn kengkawan hihi

matakail said... Reply To This Comment

ikan spare ada kan.. hahah...pi je pasar beli tenggiri seko

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : xpe kalau xde hasil pun :) nanti trip kite pasti akan meninggalkan seribu kenangan hihi

NAN said... Reply To This Comment

Jumpa Esok..renjerkabloi...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

nan : ok xde hal :) hati2 je datang nanti :)

anamizu said... Reply To This Comment

ceyyyy!!
siap import kgkawan baru!! hihi

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu : banyak kawan lagi banyak la pngalaman ^_^ hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...