HASIL MINGGU INI


ASSALAMMUALAIKUM


-hasil dari lubuk sg bernam-
|
|
tengok nie!!! hahaha hasil renjer minggu nie je, penuh peti ais kat rumah tu.sampai dah takde ruang nak sumbat ape-ape dah..renjer dah kuarkan semua untuk disiang..macam-macam ikan ade ha..semua nie akan jadi ikan kering dengan ikan pekasam je nanti..hari-hari makan ikan-ikan nie kadang-kadang tu jadi jemu jugak hehe..bile dah banyak sangat ha macam tu la jadinye...

ikan-ikan nie bukannye takde harga cume renjer je tak sempat nak jualkan.. macam nie punye hasil kalau longgok kat pasar tu kejap je selesai hehe..kat tempat renjer nie banyak penggemar ikan-ikan sungai nie.. sedap diorang cakap, buat masak sambal ke masak lemak ke perhhh!! tak pun goreng je cicah ngan sambal kicap..tu pun dah orait!! hihi..


nota renjer : pandai tak makan ikan kering & pekasam????

8 komen tak kire kaki pancing:

matakail said... Reply To This Comment

salam tuan, sesekali pelawa la kami ke lubuk nernam tuan ni..boleh? hihi
-pancingarateam

renjerkabloi said... Reply To This Comment

mata kail : nak join ape salahnye hehe...halo2 je...:)

matakail said... Reply To This Comment

no contact xde. kami mmg cadang nak p teluk intan petang ni, tapi last minit kawan yg kat teluk intan p kursus.. jadi dah xde port nak mancing. kalau tuan p mancing ptg ni leh halo saya sbb kami menuju kearah sana dok main hentam je nak mancing ni. kalau leh tuan bawakkan port sila call saya 0172575254 saiful.. hihi..pukul 5 baru bertolak dari kl

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : renjer g layan haruan hari nie..lewat renjer balik..lain kali jelah :) lagi pun air sungai kurang cantik :)

man said... Reply To This Comment

sedapnye ikan2 sungai nie,, kalau wat pekasam pun sedap!!

fauzia said... Reply To This Comment

renjer ade jual ke ikan pekasam nie??? kalau ade saye nak oder hehe..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man : ikan sungai memang sedap2 man!! hehe

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fauzia : tak jual pun, kadang2 je jiran2 nak bli..kalau ade nak oder boleh je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...