MENDUNG TAK BERERTI HUJAN



ASSALAMMUALAIKUM..





-pelangi-





Kata orang bile ade pelangi je petanda nak hujan?? btul ke ye?? sekarang nie cuaca memang dah tak menentu.. bile panas je rase lain macam sangat, pastu gelap tapi belum tentu nak hujan.. badan pun dah rase lain macam je..harap-harap jangan la demam!

ape pun tak boleh!! hihi..

nak turun memancing pun rase tak sedap hati je kalau cuaca lain macam nie..tapi renjer rase kalau dah jadi pemancing tegar tu memang tak kan peduli..btul dak!??? ape-ape pun, diharapkan untuk kaki pancing nie berhati-hati jela selalu, sentiasa lah ingat orang yang tersayang... hehe




nota renjer : boleh jemu ke kalau hobi memancing nie ye???? agak-agak???


6 komen tak kire kaki pancing:

t m a said... Reply To This Comment

sama juga la sni pantai timur, mata liar je dr pagi ke malam duk tenung langit hehhee.. trip candat pun besusun nihh.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

t m a : wah bes nye kalau dapat join :) cuaca musim sekarang tk menentu, hati2 jela :)

matakail said... Reply To This Comment

moh kite..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

matakail : jom jom!! kite kelaut hehe ^_^

man said... Reply To This Comment

ciptaan dan pertanda~~

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man : petanda ape tu man hehe~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...