CENDAWAN BUSUT DAN IKAN HARUAN



ASSALAMMUALAIKUM





Selasa 21.02.2012..mungkin petang insyaalah renjer akan berada di pekan rawang untuk memasarkan cendawan busut dari felda gunung besout ni...lokasi renjer mungkin berdepan dengan shell bersebelahan gerai-gerai buahan tu... untuk yang berminat boleh la datang untuk dapatkan cendawan busut ni selagi stok masih ada.. atau call je renjer untuk tempahan...(0194251865) tempahan untuk hari selasa tu je...

 sesambil tu boleh la berkenalan..kot la ade yang teringin nak jumpe renjer ni berdepan..kalau sempat boleh la bercerita pasal memancing hehe :P bila dah berjumpa renjer nanti mesti korang akan "pelik tapi benar" kih3! :P


-paprik cendawan-
|


tak lupa jugak ikan haruan ni...yang berminat boleh la dapatkan ikan haruan ni..tapi renjer bawak ikan haruan ni dalam 10kg je...
|
v





nota renjer : abang cendawan abang..akak cendawan kak! ikan haruan pun ada ni...mai beli mai beli!!! :P



18 komen tak kire kaki pancing:

Anak Ulu Cheka said... Reply To This Comment

ni lah yg teman x tahan
dua2 teman suka :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

A U C : turun la ke pekan rawang untuk dapatkan segera..selagi stok masih ada hehe :P

Izni Hafiz Abdul Rashid said... Reply To This Comment

Pergg... sedap tu... nak order boleh... tapi teman kat Sg Buluh, Saujana Utama...

lieynanilaz said... Reply To This Comment

cendawan busut....goreng sedap atau buat sup...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

izni hafiz : jumpe kat rawang kang..jap lagi renjer gerak bawak..100kg renjer bawak cendawan..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

lieynanilaz : cendawan ni masak ape pun jadi sedap..terliur dah ni..ni renjer nk bersiap nk bawak g jual dah...

Izni Hafiz Abdul Rashid said... Reply To This Comment

Tak apa laa En Renjer... Next time laa... teman ada kat office nie... KL... next time kalau teman balik Tanjong Malim... teman kasi roger yeaa

renjerkabloi said... Reply To This Comment

izni hafiz : ok..ade rezeki nti dpt je mkn cendawan :P

Faizal Raidenovich said... Reply To This Comment

ladang sawit kampung den tengah tanam semula,tak jmpa dah cendawan busut ni.

anamizu kaito said... Reply To This Comment

renjer!!!!!!!!!!!!!!!!! arhhhh ni yg x puas ati ni!!! besok aku nak paprik cndwan+nasik goreng cndwan+cndwan goreng tepung!!! tak kire!!!!!




kalo x dpt,aku majok sebulan.huh~





cik ana

renjerkabloi said... Reply To This Comment

faizal :kalau pokok sawit da tebang mmg cendawan ni susah nk tumbuh dah, nk kene tgu pokok tanam semula tu besar sikit baru la cendawan ni tumbuh mau blk...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : untuk cik ana renjer dah save awal2 la hehe... nti kite wat makan2 tau :P

SiLabiLabi said... Reply To This Comment

wah nampak macam sedap ja bang.. cendawan nie masak apa yang sedap?

Orang lain tengok Iklan pun dapat duit [KLIK SINI]

renjerkabloi said... Reply To This Comment

silabilabi: memang sedap sesangat la..nak masak ape pun sesuai cendawan ni..tapi renjer suka wat sup or tomyam je..sluuurrrpp!! hehe :P

hadi lokel said... Reply To This Comment

hrmm..klu sy tau renjer ade kat dpn shell tu,cmfirm sy dtg..
5mnit je dr umah sy...
cndawan ade lg??..nk bli skit..hehe
teringin plak..
*yg sawet itu hr,xmengena la renjer..7jam sy jd bangau kat btg b'juntai tu..huhu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

hadi lokel : pagi khamis ni renjer ade kat rawang lagi..bawak cendawan stok las..

mungkin xkena lubuk kot..xpun air kurang ok ke..paling tepat xde rezeki la tu hehe :P

madi said... Reply To This Comment

sedapnye cendawan tu!!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : name je cendawan busut,mesti sedap la hehe :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...