TAMATKAN ZAMAN BUJANG




ASSALAMMUALAIKUM






Koleksi kenangan bersama haslam..ikan patin dah ikan kelabau..hasil trip ke sungai bernam bulan 11 tahun lepas..kini haslam sudah menamatkan zaman bujangnya..semoga beliau bahagia bersama suri pilihan hatinya baizura bt badri merupakan pasanganya yang juga dari felda besout.. lepas ni haslam nak turun kesungai kena la dapatkan  lesen dulu hehe.. kalau dulu bujang lagi, takpe la ko main redah je..

lame jugak dah haslam ni tak turun ke sungai dengan renjer.. rasenye 2 bulan kot die gantung pancing.. maklum la sebelum kawin tu die sibuk nak setlekan majlis perkahwinan die.. beli itu ini.. setting itu ini..


|
(haslam + baizura)
|


sorang, sorang member renjer dah berumah tangga.. tinggal renjer jela yang belum pasti lagi bila..ramai je tanye bile renjer pulak?? mungkin takde rezeki lagi kot hehe..takpe la, yang kawen tu bior je kawin..kita ni doa je biar diorang bahagia...ade rezeki nanti tiba la giliran renjer.. mesti maw yang gempak sikit hehe..mane tau nanti boleh buat kenduri kawen semua lauk pauk ikan-ikan sungai ke.. bersanding dalam sampan ke..cheyyyyy!! hakhakhak....





nota renjer : memang secocok diorang ni.. semoga haslam dan baizura bahagiaselamanya

sumber gambar : renjer pinjam dari fb zack teropong (wedding photographer yang bertugas di hari kejadian)


16 komen tak kire kaki pancing:

lieynanilaz said... Reply To This Comment

rasa cik ana pun ada buat entry pasal pengantin ni..

lepas ni mungkin giliran renjer plak kot..insyaallah..

abah khalisha said... Reply To This Comment

klu dl bergambar dgn renjer tp skrg dgn wife plak.hehe

renjerkabloi said... Reply To This Comment

lieynanilaz : renjer ngan cik ana pun satu felda..pngantin laki tu member renjer,pgantin pompan tu member cik ana.. kite sume satu felda yang same :P

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abah khalisha : ala nanti die rindu la pulak ngan ikan hehe..tengah darah manis,hari2 berkepit la huhuhu :P

Deru Ombak said... Reply To This Comment

Laaaaaaaaaaa ... Deru Ombak ingatkan renjer ni anak dah 12 org... Haha..

renjerkabloi said... Reply To This Comment

deru ombak : uishh! renjer ni muda lagi la hahaha.. remaja lagi ni :P

Tokan said... Reply To This Comment

Ha renjer bila lagi...saya kenal ke dia orang tu...rasa macam ingat jer nama tu....

renjerkabloi said... Reply To This Comment

tokan : ade rezeki nti kawin je huhu...

ala orang besout jugak..kaki joran la hehe :P

madi said... Reply To This Comment

tahniah haslam! semoga bahgia hehe..lepas ni renjer pulak kan kan kan??? ehem ehem :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : yelah kot huhu.. kumpul duit ni :P

Serunai said... Reply To This Comment

Salam ziarah.. makan kenduri ikan sungai..mmg unik.hu3

anamizu kaito said... Reply To This Comment

lieynanilaz : cik buat entry yg kawen tu tasya + Edan.. pasangan laen..hehe
yg psgn yg ni cik ana xde buat entry..sbb xde gambar dorang..hehe


renjer mude remaje lg ke??? bukan ke dah...hehehe =P





cik ana.

renjerkabloi said... Reply To This Comment

serunai : baru la lain dari yang lain hehe :P

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : betul tu..gambar haslam ni pun renjer rembat kat fb orang je hehe..

kire muda la hehe..kalau tggu pun mgkin tgu cik ana la huhu :P

haffihsapri hamsin said... Reply To This Comment

tahniah alam...lama xjumpa..tahu tahu dah kahwin..best

renjerkabloi said... Reply To This Comment

haffihsapri hamsin : semoga diorang bahgia kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...