JEMPUT MAKAN SEMUA



ASSALAMMUALAIKUM





Seperti yang dijanjikan sebelum ni team renjer akan mengumpul hasil sungai masing-masing untuk dijadikan juadah makan malam beramai-ramai..alhamdulilah  masing-masing berpuas hati dengan juadah yang dihidangkan... terbaik dari kedai wan tomyam ni..

ikan patin 3 rasa +  ikan kelabau + ikan haruan sup dan jugak cendawan busut goreng kunyit..kenyang wehh!! habis makan borak-borak pulak pasal lubuk yang diterjah dan lokasi baru..berkongsi pengalaman..plan pulak trip yang seterusnya...misi kami seterusnya mungkin akan kesungai bernam tu lagi dalam masa yang terdekat ni...






nota renjer :  alhamdulilah rezeki kami selalu dimurahkan :) 
begini lah kehidupan kami anak felda :P




14 komen tak kire kaki pancing:

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhhh!!! team renjer makan besarrrr!!! aaaaaa jelesnye! uwawawawawaw!! nti nak jugak cmtu!! :(





cik ana

gagak hitam said... Reply To This Comment

gua suka betul la blog renjer ni.. byk betul info.. dah la rajin kongsi ilmu sungai, bab umpan smua.. untung betul korang dpt mkn besar dgn rennjer.. entah bila gua nk dpt peluang mkn 1 table dgn renjer.. bila nk payung gua ni bro?? hehe

Anak Ulu Cheka said... Reply To This Comment

la x ajak kita pun
cium bau je laa :)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

cik ana : untuk cik ana dun wory la dear.. ABANG renjer dah save awal2 utk u la..kehkehkeh

renjerkabloi said... Reply To This Comment

gagak hitam : gua teruja tgk lu punya komen la gagak hitam.. TQ sbb sudi singgah + komen blog gua ni.. nk mkn 1 table, meh ka sini mlwt renjer.. bleh join skali trun sungai.. jgn kata payung, bumbung pon gua sponsor..kehkehkeh

renjerkabloi said... Reply To This Comment

AUC : tajuk dia pon dah "jom mkn smua"...tu tande renjer dh jmput gak la tu..kehkehkeh

Fatin Mraz said... Reply To This Comment

alhamdulillah, apa yang dirancang menjadi kenyataan..

;}

renjerkabloi said... Reply To This Comment

fatin mraz : a,ah semua kekenyangngan hehe..berselera makan ramai2 :P

madi said... Reply To This Comment

makan besar! makan besar! badan pun makin besar hihi...

meriah sungguh korang no! :)

pian daiwa said... Reply To This Comment

mak oi!! terbaiklah ikan lubuk sungai bernam ni!! bila nak makan lagi ni???

renjerkabloi said... Reply To This Comment

madi : hihi badan pun dah naik bulat hahaha...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

pian daiwa : tau xpe hehe..lepas ni kita buru lagi..ade hasil kita wat bakar pulak :P

abah khalisha said... Reply To This Comment

fuh sedap tu

renjerkabloi said... Reply To This Comment

abah khalisha : sedap sangat2 hehe.. jemput makan abah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...