HASIL RENJER LAGI


assalamualaikum...


-IKAN LAMPAM-



Hampir sebulan tak turun ke sungai...umpan dah cun..trip ke kenyir plak di tunda..arhhh!! tapi takpe sungai bernam masih ada dan tak pernah mengecewakan renjer hehe... semalam sempat turun sekejap kat lubuk yang selalu renjer turun..naik semak dah pot lubuk tu.. mungkin kaki pancing lain pun dah lama tak ke situ..



sampai ke lubuk dalam kul 10am berbekalkan umpan terbaik renjer...balingan pertama tak sampai 2 minit dah mengena..huhu bes2!! berbelas ekor dapat ikan lampam..jadi la rezeki gak tu...dah lame tak makan lampam goreng terliur dah rase cepat-cepat je kemas pncing trus balik..nak balik lewat-lewat pun tak berani pasal renjer sesorang je ke lubuk tu...



mungkin nanti renjer akan serang lagi ke lubuk nie..mane tahu kali nie ikan kelabau ke ikan patin ke yang berminat pulak perhh!! mau menjerit mesin pancing hehe....


nota renjer: sape suka ikan lampam nie????


12 komen tak kire kaki pancing:

man said... Reply To This Comment

sedap ikan lampam wat masak lomak!!!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man: masak sambal pun bes!!

man said... Reply To This Comment

banyak dapat bak la sekor renjer hehe...:)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man: meh le ambik hehe...

man said... Reply To This Comment

kasi alamat saye datang hahaha....

renjerkabloi said... Reply To This Comment

sungkai! cepat2 nanti ikan tu busuk huhu...

Shikin Saiful said... Reply To This Comment

sedapnya ikan lampam.. lama tak makan ikan neh *drooling* wat pekasam pon sodap neh.. huhuhu ^_^

renjerkabloi said... Reply To This Comment

shikin saiful: bleh oder kat renjer hehe...:)

chentaNUYU said... Reply To This Comment

goreng garing2 best!!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

chentanuyu: cecah sambal kicap kan perhh!! :)

anamizu said... Reply To This Comment

goreng garing mmg sedap ah lampam!!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu: cik ana nti dtg umah ambik ikan tau:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...