IKAN BAKAR



assalamualaikum..


-ikan bakar-
|


paparan menarik renjer kali nie..bile dapat hasil, ikan dibakar cicah air asam!! perhh!! ade ke orang tak pandai makan ikan bakar??? rugi la kan kalau tak pandai makan..bukan susah pun nak sediakan hidangan macam nie..ke ade yang tak pernah tahu dan tak pernah rase ikan bakar nie???pelik kot kalau sampai tak tahu hahaha....



itu la untungnye berkawan dengan kaki pancing macam renjer nie kih3..salalu je dapat merase ikan bakar..ikan dah tentu yang special je..saiz mega pulak tu..weeeehuu..




tak berkawan dengan kaki pancing pun merase je kot makan ikan bakar nie.. kat restoran pun sekarang dah banyak jual menu ikan bakar nie.. pilih je nak ikan ape.. keli,lampam,tilapia
ikan-ikan laut macam-macam lagi lah...kene ade duit je la hihi...

kalau nak yang free mai la melawat renjer selalu..insyaallah menu tak mengecewakan punyelah..hihi



nota renjer: ikan ape yang korang selalu jadikan hidangan ikan bakar???


14 komen tak kire kaki pancing:

iemanizam said... Reply To This Comment

nak jugak join g mancing...bile leh rase ikn bkr ni???weeee

renjerkabloi said... Reply To This Comment

iemanizam: bile2 pun boleh hehe.... meh la tgah hari nie cik ana pun ade..:)

Azmie said... Reply To This Comment

slalunyer buat ikan bakar ikan cencaru lah... bakar dgn kulit2 atas daun pisang.. pastu nk makan bru siat kulit dia.. cicah pulak dgn sambal santan.. sedap sehh...

renjerkabloi said... Reply To This Comment

azmie: wah sedap tu!!!
:)

man said... Reply To This Comment

ikan renjer bes2 lar... segar dari sungai..:

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man: nak rase dak man??? hehe..meh lawat renjer cepat selagi stok masih ade huhuhu....

man said... Reply To This Comment

okeh!! sok gua grak turun felda.. jumpa di sana..:)

renjerkabloi said... Reply To This Comment

man: hati2 bro:) ikan bakar habuan ko hehehe....

chentaNUYU said... Reply To This Comment

waaaaaaaaaa bestnye ikan bakar!!!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

chentanuyu: mesti sedap kan??:)

Asmoham said... Reply To This Comment

sedap nya!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

asmoham: memang sedap!!:)

anamizu said... Reply To This Comment

perrhhhh! gile besor ikan!

renjerkabloi said... Reply To This Comment

anamizu: besor je tak gile ar hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...